[Square] Dancing of the Rose - Jirkovi

karcci na centrum.cz karcci na centrum.cz
Čtvrtek Duben 14 19:28:32 CEST 2011

Jirko.

Vídeňský klub je velice schopný klub, pořádá skutečně jedinečné akce s perfektními a ne jistě levnými callery. A jsem rád, že tady takový klub je a příště do Vídně určitě pojedeme. Na druhou stranu nevidím žádný důvod, proč bys měl vídeňský klub stavět na vrchol squarové pyramidy a chudák český organizátor tam prosit o svoleni. Od toho máme kalendáře. Myslím si, že žádný organizátor si nepřeje, aby jeho akce kolidovaly s jinými. Prostě se to stalo. Myslím si, že by nebylo na škodu zůstat malinko při zemi a neštvat kluby proti sobě. Věřím, že tato termínová kolize naše vztahy jen posílí a nebráníme se ani větší spolupráci.

Máš pravdu v tom, že do Vídně moc českých tanečníků nejezdí. Byl jsem tam dvakrát a bylo nás tam jako šafránu. Loni jsi dokonce psal, že nikdo. Přijde mi, že naši tanečníci se bojí ven jezdit. Taky bude možná pro naše tanečníky malinko problém v tom, že hlavní taneční den je neděle a tančí se ještě v pondělí, kdy už většina musí být v práci. Na druhou stranu mohou velmi aktivní tanečníci stihnout dvě akce v jednom víkendu. V Holubově v Pa-So, ve Vídni Ne-Po.

Vše v dobrém. Karel

 > Od: "Scobak"
 > Komu: ,
 > Datum: 14.04.2011 14:35
 > Předmět: Re: [Square] Dancing of the Rose - Karlovi

 Karle,

me vadi dlouhodobe jedna vec. Jeste jsem se nepotkal s tim, ze by nejaky cesky organizator budouci akce prisel, jestli jeho planovana akce nekoliduje s Vidni a kdy bude Viden. Na druhou stranu se kazdy druhy zepta, jestli k nim prijedou i Videnaci. Interakce maji byt oboustranne. Jako tanecnici jsou nam dobri, ale nemyslime na ne, kdyz prijde na Ferris Wheel Party (tak, jak bychom meli). Ta akce tu pritom je uz roky, ztraci na ni (financne) mnohem vic, nez my na vetsine nasich akcich, zvou KAZDOROCNE dobre callery (loni treba Paula Bristowa) a vetsine nasich lidi je to putna.
Calleruju tam a neni mi jedno, co si (oni) mysli. Maji k nam pratelske vztahy, snazi se (konec koncu, byli v Ostrave i ted na Convention), ale nejak mi pripadne, ze se snazi vic, nez my. Jejich stranka je dlouhodobe znama, jejich akce trva uz x let a my na ne presto stabilne zapominame. To je duvod, proc tu pisu jako vztekla veverka.
Jejich web je http://viennaswingers.at.tf/
Prosim, poznacte si to do budoucna.

Jirka