[Square] Kalendar akci

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Čtvrtek Duben 14 22:36:59 CEST 2011

V reakci na Dancing of the Rose a "Viden":

Take bych se nekoukal po podrazeni nohou. Obcas se kolizi vyhnout nejde ani
pri extremne dobre vuli - pokud je nutne akce udelat.

Ale na vsechny strany uz delsi dobu povidam - davejte akce do JEDNOHO
spolecneho kalendare.
Lemming to dela uz leta, sice dle jeho vyjadreni rucne, ale napr. ja osobne
jeho kalendar pouzivam jako JEDINOU platnou souhrnnou informaci.
Proc? Protoze jednoduse nemam cas prochazet webove stranky vsech klubu, kde
by teoreticky mohla byt zminka o akci.
Jsou tam i mezinarodni akce, tak proc tam neni vsechno (krucinal)? Copak je
to tolik prace dat tam info o akci a jenom vektor na stranky, i kdyz jsou
treba jeste na houbach? Neni.
Shoduji se tedy s Petrem Duskem - proc jsi to tam, Jirko, nedal?

Zrovna vcera na toto tema sla na klubu rec. Tykalo se akci, ktere si kazdy
jeden klub obcas udela sam pro sebe a ktere se nezverejnuji. Muj nazor je
zverejnovat vsechno ("Publikuj nebo zhyn!") a u ciste klubovych akci dat
poznamku "uzavrena akce". At uz je to z duvodu jakychkoliv.

Zakladni protikolizni opatreni - a kasle se na nej. Pak se div(te).

Jo, pokud bylo pod FB skutecne mineno FaceBook, tak ten proste nenavstevuji.
Ani by mne nenapadlo tam neco takoveho hledat.
Mnoho let zavedene
www.square.cz
mi pripadne trochu rozumnejsi. Uznavam - jsem konzervativec.

Padla zminka na to, ze do Vidne moc lidi z byvale CS(F/S)R nejezdi. Mno -
duvodu je asi vic, si myslim. I kdyz lidi by radi.
A propos - kolik jezdi jich na nase akce? Ze by zastupy?
Cize toto neresim.

Bohous