[Square] Majovka 2011 - doprava zo zeleznicnych stanic

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pátek Duben 29 10:22:05 CEST 2011

Este jedna info - Karolinci byvajuci v Dubravke ma upozornili, ze ZST Lamac
je na peso kusok od skoly. Nikdy som si to neuvedomila, sorry.
Pridala som to na stranku, keby sa to niekomu na poslednu chvilu hodilo.
http://www.karolina.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=237:majovka-2011-kde&catid=54

Dovideniaaaa
Iveta