[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

josefcisarik na seznam.cz josefcisarik na seznam.cz
Pátek Únor 4 13:21:12 CET 2011

Teda to jsem netušil když jsem se na toto včera zeptal Slamáka že se to tak rozjede.
Ještě 1 malý směšný dotaz k tomu: Jde dýchat uprostřed figury jako v tomto případě a nebo jen na konci respektivě před začátkem další figury.

Body