[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

David Tesar davidt na ucw.cz
Pátek Únor 4 15:25:19 CET 2011

Tak uz jsem si myslel, ze pro me je tema vycerpane a uz tento thread
necham byt, ale Tomasuv mail mne vylozene nadchnul, tak ho podporim a
zareaguju jeste na nej.

> Dovolim si opet nesouhlasit (dnes uz podruhe, a verejne!): provadeni
> figury by se nemelo lisit v ruznych programech, pokud to nema oporu v
> nejakem pravidle.

Halelujah! Jsem opravdu moc rad, ze tato slova byla verejne pronesena
CSCTA prezidentem a SD koordinatorem. Ja sam bych se pod ne podepsal.
Skoro v kazde debate rikam, ze vsichni tancujeme jen jeden square a veta
"tohle na MS neplati" je zcestna (az na nekolik malo znamych vyjimek).

> Podle meho nazoru samotna existence fantomu v programu
> C1 neznamena, ze se budou vsude objevovat sami od sebe. Bez takove
> explicitni napovedy nelze ani v programu C1 provest figuru Pass Thru z
> formace Back-to-Back Lines.

Takhle, ano i ne. Jen tak sami od sebe se neobjevi, ale je pravda, ze
neobsazena spots (tanecni mista, na kterem muze stat tanecnik a/nebo
fantom) mohou byt vysledkem nejake figury.

Priklad: 6x2 Acey Deucy from facing Diamonds.

Jak je z prikladu videt, nemusim byt ani na C1, aby se to stalo.

Tomas ma dale pravdu i v tom, ze ma-li se na onech spots pro nasledujci
figuru objevit fantom, musi caller rict, v jake formaci ma byt ta figura
provedena.

David