[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Únor 4 15:39:40 CET 2011

David Tesar wrote:

> Dychani "uprostred" nastane v situaci, kdy se jedna o figuru jmenem
> "call and <anything>" nebo "<anything> and call". Konkretne napriklad
> Twist and <anything>. Nejprve se provede Twist the Line, soucasti
> provedeni je i dorovnani na spravna mista. Nasledne se provede <anything>.

   Dychani uprostred figury nastava mnohem driv nez u Twist & neco (C1).
Z prave vlny muzeme jiste zatancit uz na Basicu Right & Letft Thru. Zde
se po prvni casti (Pull By) tanecnici "vydychnou" k sobe, aby mohli
provest nasledne Courtesy Turn. Na A1 muzeme provest Chain Reaction z
pozice, kdy ty dva osamele pary nejsou pary, ale minivlny - pak udelaji
Hinge a museji se pricucnout ke zbytku ctverylky.