[Square] Diamond circulate - z pameti veterana :-)

nenavidim.centrum na centrum.cz nenavidim.centrum na centrum.cz
Pátek Únor 4 15:45:21 CET 2011

Panove a damy, nechci byt protivna, ale nemohli byste debatu prevest na maily? Pres 70 mailu za par hodin, kdo to ma mazat?
Kacka

 Miloslav Malý wrote:

 > V dobe pred cca 15 lety se z uvadene pozice diamond circulate tancovalo dost
 > casto i na nizsich programech - pozadovanou vyslednou formaci byl vzdy
 > normalni diamant.

   Na nizsich levelech ano; prave kvuli tomu, co pises dale.