[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Únor 4 16:18:52 CET 2011

Tomas Machalik wrote:

> Ale to je presne to, o cem mluvim - tanecnici dostanou explicitni
> napovedu. Kdybys napovedel jen "Pass Thru", neudelaji nic - a podle me
> by to melo dopadnout stejne bez ohledu na program.

   V tom mezi nami neni spor; ten se tykal toho, ze tanecnici na vyssim
programu, kde se jiz bezne pracuje s offset pozicemi, fantomy a jinymi
zhuverilostmi dopadne figura jinak nez na levelu nizsim, ktery nic z
toho nepouziva. (Popisoval jsem to v druhe casti mailu, na kterou jsi uz
nereagoval.)
   Pokusim se rict dve hypotezy, ze kterych by melo byt zjevne, proc se
domnivam, ze to dopadne pokazde jinak:
1) Tanecnik, ktery ma pravidlo, nepotrebuje explicitni upozorneni na to,
ze ho ma pouzit.
2) Tanecnik, ktery toto pravidlo nema, na nej potrebuje upozornit, pokud
pravidla, ktera ma, vedou na jiny vysledek.

   Pokud se s temito hypotezami da souhlasit, je snadne ukazat, proc to
dopadne tak, jak jsem popisoval - plusar skonci v diamantu, ceckar ne.

   Neresim, jak BY to melo dopadnout, povazuju za dulezitejsi, jak to
REALNE dopadne.