[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Pondělí Únor 7 13:53:12 CET 2011

Zdravim vsechny. Jako naivni tanecnici predpokladam, ze caller calleruje jen
to, co by chtel, abychom si se snazili zatancit. Mame kdyz to nam neni jasne
domyslet "co autor chtel rict".  Volam, "ale to nejde!" jen kdyz ani ja ani
spolutanecnici opravdu netusime ani nedokazemeu domyslet, kam asi caller
chtel abychom sli. Pravda, zustavam nejprve stat kdyz vim, ze nejaka figura
"nejde", ale kdyz ostatni se rozhodnou, ze prece nekam pujdou, tak se
pridam, eventuelne za cenu, ze projdu na priklad zmenu pohlavni identity.
Pro mne je SD tanec a ne zkouska me znalosti teoretickych otazek. Radeji
budu tancovat dale nez resit, ze caller nebo ostatni tanecnici udelali neco,
co nesmeji. Pokuty zatim za to nejsou, mozna po smrti v dne posledniho soudu
budu za to pykat :-) jessica