[Square] Diamond circulate - zákeřný dotaz

Tomas Machalik doug na square.cz
Středa Únor 9 09:30:46 CET 2011

Ahoj vsem,

zkusim sve reakce spojit, at je to prehlednejsi.

David:

> Me se to nezda. Po tom Foldu vznikne toto:
>
> ...x....
> xxx..xxx
> ....x...
>
> a tam ja zadne new very centers nevidim.
>
> Nebo jsi myslel Fold nekam jinam?
>
> David

Podle me z formace

XXXXXXXX

vznikne po figure Very Centers Fold formace

.....X..
XXX..XXX
..X.....

a v ni lze Very Centers jednoznacne urcit (predpokladejme, ze se Very
Centers drzeli za levou ruku - jinak bude koncova formace prevracena kolem
vodorovne osy).

Mila:

> Ahoj, pokud se nic nezmenilo, tak by stale na nizsich programech melo
> platit, ze po Fold v minivlne, kdy ho maji provadet oba, vznikne zase
> minivlna. V Tomasove uvedenem prikladu by tedy zustala zachovana opet
> Tidal Ocean Wave. Osobne to povazuji za pitominu odporujici definici
> figury. Pokud mi napisete ze to uz bylo zruseno, budu jen rad.
>
> Miloslav Maly

V tomto pripade meli figuru Fold provadet Very Centers a podle definice se
maji postavit za nejblizsi neaktivni tanecniky. Pouziti figury Fold, pokud
jsou vsichni tanecnici aktivni, odporuje definici a pouziva se spise jako
vtip, takze je asi treba pohlizet v tomto kontextu i na pripadne
dostupovani (ktere nicmene neni nikde popsano).

 					Tomas "Doug" Machalik