[Square] Traveller's book

Pondělí Leden 3 11:37:18 CET 2011

Ahoj, uz mam prvni dva dny tanceni za sebou v novem roce na silvestrovske
akci Community Dancers. :-)
V roce 2009 jsem navstivila 39 akce.
V roce 2010 jsem navstivila 33 akce.
Vzheldem k tomu, ze jsem privesek na rok 2009 jeste neobdrzela, tak treba
muzes mi vyrobit privesek, kde budou oba rocniky uvedene pod sebou? Jessica