[Square] X. hornicky sachtak - podekovani

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Leden 17 22:59:27 CET 2011

jj i ja moc dekuji vsem. Kdyz sem u Vas byl kdysi na Sachtaku poprve
byla akce dokonala. A od ty doby je stale lepci a lepci. Ostravaci jak
to robite ?
No sprchy mi stacily ale sneha na Sachtak malo :)

jo a fotky jako dycky tutaj
http://www.square.cz/bells

Jo a Placakum sem nakonec ani nepopral :( pro samy zakazy kdy vlastne,
jsem na to zapomel. Tak hodne zdravi !

zdravi Pyro