[Square] Tancici muzi na necisto :-)

Pepík Drbohlav pepik.drbohlav na volny.cz
Čtvrtek Leden 20 17:36:47 CET 2011

Ahoj Jessico,

jako tancící starobní duchodce, co prijal úcast ve Tvém anketním pruzkumu, mohu ted konecne dostatek casu venovat svým zálibám. Rád si prectu, k jakým záverum jsi dospela.

Mej se hezky!

Pepík Drbohlav z Extendu
  ----- Original Message -----
  From: Jessica Jayne Maertin
  To: Konference o Square Dance
  Sent: Thursday, January 20, 2011 5:10 PM
  Subject: [Square] Tancici muzi na necisto :-)

  Pro nedockave jsem vytvorila svou vlastni verzi ceskeho clanku na zaklade vyzkumu, ktery mnoho z vas ucastnilo (a jini jsou zvedavi na vysledky :-)), protoze netusim, kdy moje spoluautorka clanek dopise...chci vam nabidnout aspon neco. Zajimavy jiste je i seznam literatury, vcetne spousty internetovych odkazu, kde zajemce a zajemkyne mohou precist k tomutu temate i pribuznym tematum neco vice. Staci si rict a poslu Vam :-) Jessica