[Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Leden 21 07:32:32 CET 2011

Renáta Tenglerová wrote:

>David Dvořák "Medvěd" abych tak řekla, lákal na line dance do centra tance a nabízel se jako učitel.
>
>"Na učení si můžeš domluvit třeba Medvěda......."
>to je právě to, o co jsem se neobratně pokoušela.
>
>"Pokud navrhneš v centru tance, že by mohli uspořádat kursy Line a vysvětlíš jim..."
>
>Jasně, můžu se zeptat Benitta, jestli nebude učit line dance, ale bude to výkřik do tmy.

   Bude. Ovsem kdyz se ho zeptas na kontakt na prostory a na konakt na lektory, bude to presny zasah. Pokud je v Plzni zajem, urcite se snadno domluvite na tom, ze si na nekdy nejakeho toho lektora pozvete.

   A to je to, co jsem se ti pokousel dat najevo.

>"Ono většinou stačí jemně pošťouchnout....."
>To právě bylo mým cílem. Jenže ten, komu to "pošťouchnutí" bylo určené, zůstal v klidu a místo něho jsi - pro mě naprosto nepochopitelně - vyletěl jako čertík Ty:).

   No jo. Vyletel. A pokusil se postouchnout tebe. Bohuzel se mi povedlo te stouchnout z nejakeho divneho uhlu, takze misto "to by mozna slo" vysvetlujes, proc to nejde. Jak slycham kazdou chvili, "kdo chce, hleda zpusoby, kdo ne, hleda duvody".

   Naprosto chapu, ze si neveris na to, ze se vrhnes, sama samotinka, do usporadani velke akce. Ale ono nemusi platit ani to, ze na to budes sama, ani to, ze ze ta akce bude velka. Pokud zajdes treba za tim Benittem, urcite ti rad pomuze - aspon radou.

>Mě jsi nenaštval. Tedy, možná trochu jo. Proto, že důkladně nečteš, co je napsáno, ale něco vyrveš z kontextu a otočíš to úplně naruby. Myslím, že Medvěd se výborně baví, určitě nečekal, že zapříčiní svou naprosto nevinnou, seriózní nabídkou, diskuzi na půl večera:).

Ale ne. Precetl jsem si, ze bys rada Line workshop v Plzni. To je naprosto legitimni prani - a urcite si zaslouzis, aby se ti splnilo. Preju ti to. Jenom jsem se ti pokusil naznacit nejspolehlivejsi cestu, ktera ke splneni toho prani vede.

Medved, jak doufam, vidi, ze se pokousim dohodit mu dalsi kseft (mozna jemu, mozna jinemu lektorovi Line - to uz neni moje vec), takze se tesim na nejakou provizi :-)

>Jistě už sladce spíš - tak dobrou noc:)

Bohuzel nikoli - spat pujdu az cestou z prace...