[Square] Tancici muzi na necisto :-)

Pátek Leden 21 14:03:19 CET 2011

Ahoj Pepiku, dekuji za Tve myslenky, ktere preposlu i sve spoluautorce. Mam
sve osobni nazory a zkusenosti, ale nejsem dostatecne zkusena s takovem
vedeckem vyzkumem, abych vedela, jak je smim do zaveru zaclenit.

Vim, ze muzum nedostava vzdy podpora v rodine, ve skole, v spolecnosti, kdyz
by chteli tancovat. Chtela bych rozbit mytus, ze zeny maji tanec radeji nez
muzi. Podle me je pouze mene toho, co zenam brani,kdyz chteji tancovat.

Ale zeny chteji tancit prave s muzskyma :-) a proto bych chtela najit cestu,
jak usnadnit ten zacatek pro ti, co by chteli a jeste nenasli odvahu a
prilezitost, proste ty vhodne podminky.

Na jednou vec, co jsi psal, ze prisla skrz tento vyzkum take, prilakat muzi
k tance je nelucitelne propojene s otazkou, jak vubec lakat nove lidi k
tanci.

Souhlasim s Tebou, ze nejvetsi a nejlepsi kluby, ktere ja znam jsou prave
ty, co dbaji na mezilidske vztahy, na atmosferu v klubu, na to, aby novi
lide a zacatecnici se citilil vitani, vcetne jednotlivcu.

Na ty jednotlivce jsi take podotknul, kdyz jsi psal o osamoceni. Prave
jednotlivec nejvic potrebuje tu nasi tanecni rodinu. Je to pouze pohodlnost,
kdyz se vic venujeme prichazejicim, kteri uz tvori pary. Z jednotlivcu mohou
byt take casem pary, jak svatba o minulym vikendu je na priklad dukazem :-)

Jessica