[Square] Novy vyzkum: sluchove postizeni tanecnici

Pátek Leden 21 14:10:25 CET 2011

Opet vyzyvam vsechny, aby se mi ozvali, pokud jsou sluchove postizeni nebo
znaji nekoho takoveho, protoze mam radostnou zpravu, nasla se spoluautorka,
ktera mi pomze zrealizovat vyzkum, jak ona sama pise:

"navrhuji následující: uskutečnit případové studie vybraných neslyšících a
nedoslýchavých tanečníků a zjistit, jaké mají potíže při hodinách tance. Zda
je například rozdíl u tanečníka neslyšícího, nedoslýchavého a u tanečníka,
který má tzv. "stařeckou nedoslýchavost" a problémy se sluchem u něj začaly
až v dospělosti..

Určitě stojí za to takovou studii udělat. "

Zatim se mi ozvalo tak asi tri lide. Vim, ze vas bude mozna malo, ale tim
vic, cim lip :-)

Dotaznik se jeste nevytvoril, ale abych mela na vas funkcni kontakt az vse
bude hotovy. Jessica