[Square] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Pátek Leden 21 14:30:42 CET 2011

Ahoj Renato a spolek,
Renatko, skoda, ze jsi nemel rodice takoveho, jakeho mel Opicak. Jeho
tatinek mu pry rikal, "Synku, neboj se".

Moje zivotni zkusenost je, ze kdyz neco chces, staci najit lidi, kteri se
chytnou Tvem napadem a oni Ti pomuzou.

Uz v tech mailech stoji mnohoktera uzitecna rada a ruku nabidnutou Ti k
pomoci.

Chci pridat jenom informaci, ze line se uci mnohoktery tanecnik jako samouk.
Jsou k dispozici ucebni materialy (na priklad v praci o tancicich muzich
uvedu jednou ucebnici k dispozici u nas v knihovne a v jinych knihovnach
bude jiste take nebo se da objednat od jedne knihovny do druhe) a spousta
lide si okouknou choreograrie v U Tube. Tam uvidis nejen jak lide, kteri to
uz umi, tanci, jsou tam i vyucovaci nahravky.

Kdyz se chce, vsechno jde a tak verim, ze Te brzo uvitame mezi tanecniky,
kteri maji radost z line-u :-) Jessica