[Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Pondělí Leden 24 11:57:22 CET 2011

 Ahoj,

 chtěl jsem jen vytyčit hranice dané nedorozuměním, vůbec jsem nechtěl ukončit po dlouhé době rozprouděnou debatu, natož někoho kárat, že jeho příspěvek sem nepatří.

 Už vůbec nechci šířit nudu do postelí zde přítomných.

 Mám třeba začít popisovat své palčivé problémy s roundem?

                     Honza Beran

Odesílatel: square-bounces na square.cz [square-bounces na square.cz] za uživatele Miloslav Malý [mm na chello.cz]
Odesláno: 24. ledna 2011 11:33
Komu: 'Konference o Square Dance'
Předmět: Re: [Square] [Sq.uare] [Akce] Kurz Line Dance v Praze

Plne souhlasim s tim, co napsal Frantisek. I kdyz me Line dance moc nezajima, myslim, ze ta diskuze sem patri. A stejne tak sem patri i dalsi podobne diskuze. Kdo to cist nechce, muze to rovnou smazat. Je to jen par vterin.

Honzo, jen tanecnik - konzument muze prijit s nazorem, ze to bylo o voze a o koze. Nebylo ani nahodou.

Pokud si nekdo povzdechne do konference, ze neco chce a neni to, je to povzdech na miste, protoze se tim muze dostat k informacicm, coz se take stalo. Jak s nimi Renata, nebo kdokoliv jiny nalozi, je jiz druha vec. To, ze na teto konferenci nejsou Ti, jichz by se to primo tykalo, je take vedlejsi zalezitosti. Jsou zde jini, kteri Line dance delaji a mohou na to zareagovat.

Reakce Petra Duska byla naprosto souvisejici a korektni - napsal jen holou skutecnost, ze pokud nekdo neco chce a neni to pro neho z nejakych duvodu dostupne, pak si to musi zajistit svepomoci. Ta souvislost je tam naprosto jasna.

Honzo, kdyby kazdy uvazoval stejnym zpusobem, jaky jsi ve sve odpovedi predvedl, lezime vsichni doma na posteli, cumime do stropu, dloubeme se v nose a vzdychame - to je ale nuuuuda.

Miloslav Maly