[Square] Poděkování novomanželů

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Leden 25 15:30:11 CET 2011

Vidis Mirko,
a nakonec pro same zakazy jsem Vam ani nepopral :( Tak at Vam to slape
jak ma :)
No ted jsme resili jak se ted vlastne jmenujes. Jelikoz Placak ma stejny
jmeno jako manzel my sestry ja to vim. ale to je jedno
takze na otazku jak se ta Mirka vlastne ted jmenuje se ozvala
jednoznacna odpoved
no prece Placakova :)

cauky Pyro