[Square] Fwd: Round Dance

Středa Leden 26 08:05:58 CET 2011

Pro mne je to samozrejmost, ze od V na horu to jsou pro zkuseny roundare,
kterem neni treba tady vysvetlovat, ze musi byt hodne zkuseni, aby castecne
dali neznamou choreografie vyssi fazy. Ale pro ty, co tancuji IV a niz, na
priklad na Sachtaku (pokud to nepletu s jinou akci), Hop vzorne varoval pred
kazdem tancem jake tam byly zradnosti, pripadne radil nahradni figuru a
hlavne uvedl fazu pro kazdou pisnicku k zacatku tipu. To pak clovek muze
tusit, koho muze na dany tip vyzvat a pocitat s tim, ze ten vyvoleny mu
zdesene u druhe pisnicky nesdrhne, kdyz uz je pozde najit nekoho jineho. Kez
by kazdy cuer to tak delal.

Dale je treba uvadet, ze malokdo ma probranou celou fazu roundu, protoze
cueri jsou dobrovolnici a uci sve ovecky jen rytmy, co sami umi pripadne co
se jim libi anebo co si mysli, ze se bude libit tanecnikum a tak urcite
rytmy, ackoliv patri k nizsim fazim, mnoho roundaru (hlavne ty co se
povazuji za tanecnici fazy IV a niz) vubec nikdy netancilo.
Jessica