[Square] [Akce] Podblanické tancování 6.8.2011

schimmovah na seznam.cz schimmovah na seznam.cz
Sobota Červenec 30 01:00:42 CEST 2011

------------ Původní zpráva ------------
Od: Jiří Kůžel <jiri.kuzel na volny.cz>
Předmět: [Akce] Podblanické tancování 6.8.2011
Datum: 29.7.2011 10:10:07
Milý přátelé,

protože se v této době nekoná moc akcí square a naskytla se mě možnost
uspořádání jednodenního tancování ve středočeské vesnici Kondrac v okr.
Benešov nedaleko Vlašimi.  Akce začne v 10 hodin v prostorách obecního úřadu
za kostelem a potrvá dle zájmu až do 20 hod. Collerovat bude David Medvěd
Dvořák.   Level MS - A1.

V 17 hod na návsi zahájíme  krátkou ukázkou  našeho tancování "Slavnosti
radia Blaník" viz letáček v příloze. Stravování je zajištěno, budou zde
stánky a na oběd můžete zajít naproti do vyhlášené restaurace U Matoušků za
solidní ceny. Přímé spojení autobusem z Prahy - Roztyly ze stan č.2  je
pouze až ve 12:40 s příjezdem ve 14:18. Vložné 70 Kč. Pro vystoupení
korektní oblečení.

Odkaz na internetové stránky obce: www.kondrac.cz

Potvrďte prosím svou účast na můj mail nebo telefon.

Děkuji.

Jirka Kůžel

603 596 438

Mail: jiri.kuzel na volny.cz

Ahoj Jiří,
děkuji za pozvání. Je to moc lákavé, ale na druhou stranu je v tom pro mne moc problémů. Myslím, že z 95% nepřijedu.
Ahojky!

Zdraví
     Hanka Schimmová
       Závodu míru 688