[Square] Johnny Preston 15.6.2011 v Praze

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Středa Červen 1 09:41:19 CEST 2011

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Me se libi zpusob vstupneho :-) ale je level vstupneho podle poctu
> levelu co ten clovek umi nebo podle toho na kterych levelech bude
> skutecne tancovat? Na priklad kdyz nekdo umi A2, ale jde andelovat
> na nizsi level, bude platit vic, nez kdyz nejde andelovat a tanci
> pouze A2?

    To me trochu zarazilo taky. Na druhou stranu, u takovychto calleru
se malokdy jde "jen" andelovat, tanecnik si to vetsinou uzije i tak.
Cili je to pochopitelne.

> Pripadne by se dalo zavest vstupne podle toho na kolik tipu
> jednotlivec se skutecne dostane do ctverylky za vecer :-) ovsem
> zvlast tam, kde je to predem dano pocitacem...Jessica

    O losovani ctverylek pocitacem na tehle akci jsem nikde nic
nezaznamenal. Ale jinak je to prave naopak: ten pocitac te do ctverylky
nalosuje mnohem feroveji nez chaos: nestane se ti, ze bys tri tipy po
sobe sedela, protoze ses nikam nevesla, nestane se ti, ze se trapis v
koute, kde neni slyset, nestane se ti, ze se te permanentne drzi
Neznalek - tohle vsechno ten program (aspon ten od Vica Cedera) hlida.

Jan Beran wrote:
>   Ha zajímavá myšlenka! Vstupné na akci nulové, ale placení za každé
> postavení do čtverylky. Na vybírání takového vstupného by se mohl
> najmout někdo z rodiny Kočkových. :-)

    Ja myslel, ze by aspon cast penez mela zustat organizatorum :-) Ale
ne, ten napad by se mohl dat pouzit - ale pouze tam, kde se da cekat, ze
se lidi o misto na parketu poperou (vyborny caller, velka navsteva, ale
miniaturni tanecni prostory). Tam, kde se da s bidou ocekavat, ze se
mozna po dlouhe dobe aspon jedna ctverylka postavi, to moc vhodne neni.
Ted uz jen zbyva rozhodnout, kdy nastane ktery pripad :-)
    Osobne bych to nepouzil nikdy.