[Square] Uvaha o callerovani pro zahranicni tanecniky

Středa Červen 8 07:24:24 CEST 2011

Ahoj, nechtel jsi prilozit dve ruzne ukazky? Diky tem, co "neslysi" (ve
skutecnosti neumi) je hlasitost cim dal silnejsi a proto nosim spunty do usi
a kdyz lide reknou, ze callera neslysi upozornim, ze ja jsem rozumela i se
spuntama v usich :-) Ale stava se mi obcas, ze diky spatne vyslovnost mi
neco neni jasne, ostatni tanecnici si vsak spatnou vyslovnost nevsimnou a ja
se mohu ridit podle nich :-) Jessica