[Square] Uvaha o callerovani pro zahranicni tanecniky

Středa Červen 8 14:05:17 CEST 2011

Asi to tak ma byt, jak Frantisek pise, ale moje zkusenosti jsou presne
opacne. Kdyz je vyuka, tak se prisne dodrzuje level a dava se i neobvykle
kombinace, ktere se eventuelne vysvetluje az uci. Na specialech naopak jdou
do ctverylky kdo je k dispozici, zvlast kdyz na danem sale se stridaji
levely nebo se strida round se squarem. Zvlast tanecnici z poradajiciho
klubu "ziskaji zkusenosti" za cenu, ze tanecnici-hoste je museji tahat.
Pritom uz ani ja nevidim smysl v tom, tahat nekoho, kdyz nejsme na vyukove
akci. A tak mam tendenci, kdyz si chci zatancit, jet spis na "vyukovou" nebo
"procvicovou" akci...Jessica