[Square] Uvaha o callerovani pro zahranicni tanecniky

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Červen 8 14:36:36 CEST 2011

S tim se da naprosto souhlasit za splneni jedne podminky - toto zadani musi
byt uvedeno i na letaku. Pokud na letaku bude napsano jen B, MS, Plus, bez
jakehokoliv doplneni, dohoda ve stylu - jednoduse, moc toho neumi, zcela
jiste ztraci platnost. Lide mnohdy jezdi na callery a na jejich styl. Tudiz
pojedou li na narocneho callera a on nepredvede to, co od neho tanecnici
cekaji, ale naopak se prizpusobi nejake ustni dohode na letaku neuvedene,
poskodi tim dotycny caller sam sebe a svou povest - a k tomu by nemelo nikdy
dochazet. Takhle jsem si nabehnul coby tanecnik na jedne akci v nemecku, kdy
jsem byl zklaman a zasl jsem, co muj oblibeny caller provadi za absolutni
stupidity pro tanecniky reagujici na neho jen velmi, velmi zvolna. Nebyl
jsem jediny, kdo byl zklaman - caller sice splnil ustni zadani, ale poskodil
sve jmeno.