[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

David Tesar davidt na ucw.cz
Čtvrtek Červen 16 15:51:51 CEST 2011

Jsem zmaten. Myslel jsem si, ze debata je o tom, ze je skoda, ze nikdo z
Cech neprijel na velkou akci konanou v blizkem sousedstvi, prestoze
organizatori na nas vsemozne mysleli.

Jak si mam ted vysvetlit tvuj mail? Ze akce se povedla, vsechno je super
a vlastne se neni o cem bavit? Jestli jo, tak fajn.

Jestli ale chces vedet, proc nikdo z Cech neprijel, tak hledej duvody.
Takovym jednim velikym, krome toho, ze se nasi lidi zahranicni akce
stale jeste nenaucili sledovat a jezdit na ne, je to i to, ze se museji
ve velice kratkem casovem obdobi popasovat z PACkama, Convention,
Majovkou, peti klubacema, oslavou klubovych narozenin a navstevou
babicky. A letos jeste navic s akci s Broncem.

Vis, me je to vlastne jedno, ja tu akci neporadam ani za ni necitim
zadnou odpovednost. Ty jsi na tom jinak, jsi jejich klubovy caller.
Rozumim tomu, ze chces stavajici stav zmenit. Je jen otazka, jestli na
to jdes dobre tim, ze prakticky lidem vycitas neucast. To sveho casu
delal Jeff. Delal si hezky prezenci a klubu, ktery nevyslal sveho
ucastnika na akci.

Chces-li pro FWP udelat neco pozitivniho, hledej OPRAVDOVE duvody (ne
domnenky) a az je budes mit, tak se pokud odstranit jejich priciny.

A jeste jeden komentar:

> Nemyslim, ze je treba zrealnovat ocekavani. Oni byli psychicky
> pripraveni, ze z Cech prijede jen par lidi nebo nikdo a ze ztrati.

Myslel jsem hlavne financni. Jako sorry, ale udelat akci ve Vidni, se
dvema (asi ne levnyma) zahranicnima callerama, s prumernym vstupnym 20
euro na osobu, to je hotova sebevrazda. Zvlast, kdyz uz maji zkusenosti
z minula.
Stacilo by zvednou cenu o pet euro a hned by se jim lepe dychalo. A akce
by pritom zustala extremne levna. A lidem by to urcite nevadilo, je to
cena dvou kafi u benzinky na dalnici.

David