[Square] Jak zlepsit Ferris Wheel Party -reakce Videnaku, nahravky

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Čtvrtek Červen 16 17:49:14 CEST 2011

Dik za prehlad, nemala som predstavu ako sa to pohybuje. Akcie v Cechach a
na Slovensku sa do takych vysav urcite nevystveraju, ale mierne zrealnenie
bude zrejme nevyhnutne. Vsetko nam podrazelo a nik nam nic neda za
hubicku...a ziskat na akciu dostatok tanecnikov nie je jednoduche. Paradoxne
aj Viedenaci bojuju s tym ako prilakat tanecnikov na "daleky vychod".
A velmi pekne dakujem za zaradenie majovky ku kvalitnym akciam - tetelim se
blahem. :)
i.