[Square] [Akce] Akce přípravky

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Neděle Červen 19 07:11:45 CEST 2011

Ahoj Davide,
ocenujem tvoju snahu. Mam taky dojem, ze uz sme raz v pripravke mali ludi,
co prvykrat ochutnali square dance na Siklaku.
Mozno sekera vystreli.

*Název klubu: Karlina Square Dance Club Bratislava*
*Termín zahájení přípravky: od 5.11.2011*
*Taneční den a čas: každá streda 18:00-22.00*
*Taneční místo: Bratislava, Mlynská dolina
*
Karolína SDC - Tanečná sálaVŠ internát Ľ. Štúra,Átriáky blok E - dvere
oproti vratnici a dolu schodmi Staré grunty 36842 25 BratislavaSlovenská
republika*Kontaktní osoba a telefon/mail: Iveta 0903 383 971 *
*viac www.karolina.sk

*Prajem prijemny a vydareny Siklak.
Dik.
Iveta*

*

Ahoj kamarádi

Mám pro vás nabídku spojenou s výzvou k drobné aktivitě.

Každý rok na Americkém týdnu vyučuji square dance začátečníky z celé
republiky.
Pravda, nejedná se o stovky, ale o desítky lidí. Většinou je to do 50 lidí,
kteří square
dance tančí prvně, nebo jen jednou za rok. Často se mi stává, že se ptají na
možnosti
pokračovat ve square dance dále během roku. Já je vždy odkazuju na
www.square.cz
Letos bych chtěl být trochu sofistikovanější a nabídnout jim (pokud mi za
váš klub
poskytnete informace) už konkrétní informaci o přípravkách. Vím, není to o
získání
dvou čtverylek do přípravky, ale spíše jedinců či párů. Vzhledem k tomu,
kolik nás
příznivců square dance je, je každý zájemce vítaný. Podotýkám, že za to nic
nechci,
jen pár informací od vás. Zkuste mi odpovědět následující informace:

*Název klubu:*
*Termín zahájení přípravky:*
*Taneční den a čas:*
*Taneční místo:*
*Kontaktní osoba a telefon/mail:*

Díky a pokud se na Americkém týdnu (10.-17.7.) na Šiklově mlýně neuvidíme,
přeju hezké prázdniny

David "Medvěd" Dvořák

 Mgr. David Dvořák
Tel: 777 649 000