[Square] Strazek

Dita Válková dita.valkova na centrum.cz
Pondělí Červen 20 23:52:26 CEST 2011

Ahoj Pyro a všichni,

nechala jsem se i já zlákat relax víkendem a nelituju, i když to mám dál, než do Vídně...

Díky, pojedu zas a ráda, už pro tu skvělou náladu.

Dita & comp.

PS:i když by se dalo tušit, že demoliční četa byla akční např. na afterparty, opak je pravdou - nejen naše ratolesti likvidovali veškeré dospělé osazenstvo hlavně svou nezdolnou energií. No, byli jak urvaní z řetězu, ale úžasně spokojení.

> Od: jenda at kalenda.cz

> Datum: 20.06.2011 18:47

> Předmět: [Square] Strazek

 Ahoj, Pyro,

  mnohokrat dekuju za skvelou akci. Jako

kazdy rok i letos jsme se v Beaver City bajecne bavili.
Zazitky vlastne ani nejde popsat, musi se zazit. Dokonce i demolicni ceta z
Trebone padla unavou   ;o)

ml.j., o.k.

P.S. Skoda, ze neprijel nikdo z Bratislavy ani z Vidne.
Stacilo par lidi a akce by se zaplatila.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 6169 (20110531) __________

http://www.eset.cz

Square at square.cz