[Square] FWP 2012

Hojka, Jiří (GfK Czech) jiri.hojka na gfk.com
Úterý Červen 21 12:49:52 CEST 2011

No tak jsem se kouknul na do kalendáře na FWP2012 a vím, že do Vídně nepojedu. Hlavní hvězdou je Johny Preston, který zamíří přímo z Vídně do Prahy.

A je mi fuk, jestli ve Vídni zasedli nebo zalehli.

Plha

From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of Jessica Jayne Maertin
Sent: Tuesday, June 21, 2011 12:35 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: [Square] Slovo Videnaku (FW)

Videnaci meli vcera ve svem klubu, v ktere probrali poznamky z nase konference, ktere jsem jim prelozila (do anglictiny). Prisli na to, ze nechteji nic zmenit, protoze nechteji risknout prizen nemcu a rakusanu, kteri jsou s akci spokojeni takova jaka je. Presto zvou tanecniky z CRu i do budoucnosti a budou radi, kdyz nekdo jejich pozvanku prijme. Jessica