[Square] Kdo pozde chodi...

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Březen 21 14:44:11 CET 2011

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Dekuji za obhajobu rannich ptaku :-) Vzhledem k tomu, ze vetsina lidi museji
> pres tyden vstavat do prace, tak predpokladam, ze to dovedou. Jen o vikendu
> vstavat nechteji. Tak bychom to mohli vyresit demokraticky. Pri
> registraci/prihlaseni by lide napsali, na kolik hodin rano jsou ochotni jit
> na vyuku. Pokud by z toho vyslo dostacny pocet, aby se vyplatilo nabidnout
> vyuku rano (v pripade square-u minimalne 8 lidi) tak by se vyuka konala,
> kdyz ne, tak by program zacal pozdeji.

   Jess, to by sice samozrejme slo, ale z demokracie by se stala
anarchie. Cast lidi by to pochopila tak, ze kdyz pisou, ze prijdou na
desatou, tak se zacne v deset (ne driv a ne pozdeji), dalsi by si z toho
delali srandu (napsali by cas odpoledne nebo v sest rano, ...), ale
hlavne by se nedal program predem naplanovat, kdyz bys az par dni pred
akci zjistila, v kolik se bude zacinat.

> Lide jako jsem ja klidne prijdeme v 8 nebo take uz v 7 :-)

   Copak o to, zajemci o tanec by se nasli, ale ostatni nas vyzenou, ze
chteji spat...

> Dovoluji si poznamku, ze kdyz se zacatek akce posune pozdeji a konec akce je
> podle programu tak si pripadam mirne osizena.

   S tim naprosto souhlasim.