[Square] Kdo pozde chodi...

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Pondělí Březen 21 15:32:25 CET 2011

> Co by se melo jeste resit vic demokraticky? Tady je demokracie dostatecna. Nekdo zorganizuje vyukovou akci a sestavi program. Tanecnici se demokraticky rozhodnou, zda jim program vyhovuje natolik, ze > prijedou, nebo jim nevyhovuje a neprijedou. Nikdo je nemuze k ucasti donutit.  Pokud prijedou, meli by program respektovat. Prijdou li na tancovani pozde, je to jejich osobni volba a jejich problem, ze jim
> neco uniklo. Neni nejmensi duvod na ne brat ohled. Samozrejme je pri tvorbe programu nutne zohlednit, ze patky jsou ponekud problematictejsi.

Jenomže, mluvíme-li o squaru, tak to není pouze jejich problém, ale i problém těch, kteří pro jejich pozdní příchod neměli čtverylku. A pokud jim něco uniklo a bude se bez ohledu na ně callerovat něco, co neuměj, bude se jejich čtverylka rozpadat a zase to nebude pouze jejich problém.

> Myslim, ze vice demokracie neni treba, velmi rychle by se zmenila v anarchii.

Demokracie ne, ale pochopení, ochoty řešit neplánované situace a na druhé straně svědomí a pokory.

> Stejne tak bych byl pro, aby i na bezne nevyukove tanecni akci caller, pokud se mu nesejde ctverylka dejme tomu do 10 minut,  zrusil cely tanecni blok. Proc by tam mel stat zbytecne a cekat jestli se
> ctverylka sejde nebo ne? Nesejde se? Caller bude mit volno.

Což je silně demotivující pro ty, kdo svědomitě dorazí ve správnou hodinu a po deseti minutách přemýšlí, zda si to příště taky raději neodpustí.

> Miloslav Maly

  Alnagon

P.s.: taky mi jako rozumná hodina pro začátek dopoledního bloku příjde osmá. I v onu neděli (proč by se zrovna v neděli mělo vstávat později?)