[Square] Kdo pozde chodi...

Antonín Michal Antonin na epholding.cz
Pondělí Březen 21 18:03:43 CET 2011

Mílo, na maják ani mne, ani mi nešplouchá. Prostě mám dojem, že do toho, co udělá konkrétní caller v konkrétní situaci, nemáš co mluvit ani Ty (pokud tím callerem nejsi), ani nikdo jiný (mimo organizátorů dané akce). Jak jsem napsal, kde neseš odpovědnost, dělej si, co chceš. Pokud začneš s touhle praxí od sebe, třeba se to ujme. Spíš ale asi ne, mohu-li si tipnout.

A ano, ještě jednu věc jsem nepochopil - tu tajemnou přitažlivost silových, okázalých, nefunkčních řešení, půvab trestání a kouzlo buzerace... Zažil jsem akci, kdy se callerovi čtvrt hodiny nesešla čtverylka - a on reagoval, docela dost ve zde naznačeném duchu, tím, že když se konečně sešla, beze slova na deset minut odešel z pódia, a po návratu nechápajícím tanečníkům sdělil "tak už víte, jak je to příjemné muset na někoho čekat" - co myslíš, kdo byl za blbce? I když na upuštění páry to mohlo být velkolepé, byla to kolosální hloupost.

MA

Michale, Michale, uz Te asi sploucha na majak. Moje "byl bych pro" k Tvemu "naridil bys to vyhlaskou" dost silne nepasuje. Proste byl bych pro - bez vyhlasky, zakona, dokonce i bez namireneho samopalu. Je jeste neco, cemu jsi neporozumel?

Miloslav Maly