[Square] Zacatky tancovani?

b b.s na volny.cz
Úterý Březen 22 21:41:23 CET 2011

Ahoj vsem.

Muj nazor prosteho tanecnika zni takto:
===
Program je postaveny "od tehdy do tehdy je tam a tam takova a takova
uroven".

Strana callera: pro danou mistnost a dany cas je prirazen. Ten tam proste ma
byt, i kdyby nebyl nikdo na parketu. A vetsina to taky dela. Zadne odchody
(mozna tak pro kafe, kdyz tam nikdo neni), natoz pak demonstrativni odchody.
To je pak blbost I.A tridy - cemu to pomuze?
A jestli se lidi objevi a zase zmizi? Jejda, vzdyt je to zejmena JEJICH
problem - ne callera. Aspon si poslechne nejakou novou muziku :-)

Strana tanecniku: je dobre chvilku pockat.
Ovsem tanecnik, ktery zvlada vice levelu, nakoukne do nizsi haly stylem
"budu zapotrebi?", zjisti "nebudu" a mizi na "lepsi". Obvykle nenavratne. A
nemyslim si, ze ten by mel cekat. Proc by to delal?
Opozdilci? Ty si musi poctivci srovnat sami. Anebo to prezit.
Ze se toho projede podstatne mene - ano, to je jasne.

===
Casy nastupu?
Osobne se klonim k drivejsim casum. Devet mi pripadne pomerne dost pozde.
Radsi bych tu osmou nebo pul devate. Ja si na akci jedu dobit baterky
vytancovanim "do bezvedomi". Jestli level A, B nebo C - detail... Nejake
turistiky a blbinky kolem mne ZDE neberou.

Samozrejme chapu namitky obsluh bufetu. Zde jen poznamka: je to resitelne.
Dovedu si predstavit jizdni rad bufetu. Jsme tu od tehdy do tehdy, mimo to
nejspis zavreno.
===

Zduraznuji, ze je to jen nazor.

Bohous