[Square] Zapsani na casove bloky jako mozne reseni

Středa Březen 23 08:40:45 CET 2011

Prominte, ze se opakuji, ale dovoluji si opet navrhnout zapsani tanecniku do
jednotliveho bloku. Deje se tak na priklad na konferencich, kde je vic
seminare na programu,aby se organizatori mohli rozhodnout, do ktere
mistnosti daji ktere seminare podle pocet zajemcu, pripadne seminar zrusit
pro nezajem.

Do jiste miry lze neco vytusit z urovne tanecniku, ktere je castokrat
prirazen do registrace jako neco, co tanecnici pri prihlaseni oznamuji.

Ale podle mne by se to mohlo vyuzit i pro casove bloky a to take na akcich,
kde se tancuje v jenom jedne mistnosti. Proste pri prihlasovani nebo
nejpozdejic po prijezdu by tanecnici se zapsali do kterych casovych bloku
chteji ucastnit.

To by pak i caller/cuer vedel, ze nema cenu vstavat, protoze se mu tam nikdo
nezapsal. Duvody nezapsani jsou pak lhostejne, nezajem, nizka nebo vyssi
uroven, nutnost odjet drive/odskocit neco vyridit, potreba se vyspat, atp.

Kdyz by se uz nekdo na urcity blok zapsal, tak by mel mit pocit, ze by se
tam mel objevit, i kdyz zaruka to samozrejme neni.
Jessica