[Square] XX. Majovka - male ohlednuti

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Květen 2 19:17:50 CEST 2011

      Ahoj.

    Vcera skoncil jubilejni, dvacaty rocnik Netradicneho majoveho
special dance. Chci i touto cestou organizatorum k tomuto vyroci
poblahoprat a podekovat za vse, co za tech dvacet rocniku pro nas
tanecniky udelali.
    Kdyz se podivam na svuj archiv, najdu v nem tech kousku z Majovky
docela dost. Moje prvni byla v roce 1996 a jel jsem na ni se svou
cerstvou pritelkyni Helenou. Konala se v Rusovciach, a dodnes si
pamatuju ponekud rozporuplne pocity z cesty tam. Jizdenky na vlak jsme
meli az do Rusoviec, ale zrovna ten den zacinala vyluka, a vlak jel
jinudy. Lovili jsme tedy z pameti cisla autobusu, hledali, jak se bez
jedine slovenske koruny dostat k listkum na ne, a na misto se dostali
jen s vypetim sil. Akce sama nam to pak vynahradila, a roztancene
Primacialne namestie bylo uz jen skvelym bonbonkem na jinak dokonale
zmaknute akci.
    Na dalsi Majovku jsme se dostali - uz nikoli s pritelkyni, ale s
cerstvou manzelkou - az v roce 1999, a to jsme jeli do skoly na
Kramaroch. Od te doby jsem snad nechybel na zadnem rocniku (majitele
lepsich pametovych zarizeni nez je muj skleroticky mozek me mohou
opravit). Nepamatuju si bohuzel vsechny rocniky, jen ty, ktere pro me
byly necim zajimave. V roce 2001 jsme tam nekde ztratili klice od auta,
takze jsme dekovali nebesum, ze jsme si vzali nahradni. V roce 2005 (uz
bez manzelky), na "morske" Majovce jsem se poprve zapojil do tematu
Grand Marche - spolu s Michalem jsme se navlekli do "namornich"
uniforem, a se zbytkem brnenske vypravy ziskali zvlastni cenu za masky.
    V roce 2007 na tuhle akci me tehdy vezla jedna brnenska tanecnice
puvodem z Bratislavy, se kterou jsem se tak poznal trochu bliz nez jen z
obcasnych navstev na Dostavniku - nejaka Sona Valtyniova...
    Nelze zapomenout na rok 2008, kdy se Majovka spojila s CSCTA Convention.
    Bohuzel v letech 2007 (tematem byla tricata leta) a 2009 (Hippie)
dorazilo mene lidi nez byva zvykem, a tak jsem zaznamenal hlasy o tom,
zda si Karolina poradani pristich rocniku nerozmysli... Mnozi by to
zabalili, ale Karolincata se jen tak snadno nevzdavaji!

    A tak letos mohlo prijet pres sto lidi, aby si zatancovali i
zavzpominali... Karolinsky napad udelat to formou Gala vecera byl pekny,
a perfektne sedl k jubileu. Gala vecer s podekovanim vsem byvalym
prezidentum Karoliny (za me, prosim podekujte i vsem ostatnim soucasnym
i byvalym clenum i pratelum Karoliny) se opravdu vydaril.
    Rad bych podekoval vsem, kdo pripravili tento rocnik. Jako
informatik vysoce ocenuju zapojeni informacnich technologii do sluzeb
akce. Vim, jeste porad zbyva doladit tu jednu drobnost, ale jinak je to
super. Jako majitel zmlsane drzky jsem vysoce ocenoval bufet a zejmena
koktejlovy bar, jako tanecnik jsem ocenoval vykony vsech calleru (Doug,
Jirkove Slamak a Scobak a Nils Trottmann) i cueru (Matyas, Jano,
Gabina), ale jako clovek musim nad tohle vsechno postavit obetavost
bratra karolinske prezidentky Michala Oravce -- cesta z Chamu nam trvala
o neco dele nez jsme ocekavali, a tak nas poustel dovnitr ve ctyri
hodiny rano! Byl vzhuru celou noc, abychom se dostali k pohodlnejsimu
spanku, nez jaky muze nabidnout auto... Moc dekujeme.

    Karoline preju, aby se co nejrychleji zotavili z unavy, ktera
poradani takoveto akce (a pojate tak velkolepe, jak to umi snad jen oni)
nutne provazi. A nam vsem, abychom se jednou sesli na 30., 40. a dalsich
Majovkach. A aby jednou, az budou nase deti odchazet do squareoveho
duchodu, porad platilo: prvni kvetnovy vikend se jede do Braislavy!

    A jake jsou vase vzpominky na Majovky?