[Square] Vzpominky na Majovky

Úterý Květen 3 14:36:36 CEST 2011

Dekuji Ti Petre, za dobry napad se spolecne vzpominat na Majovky, ktere
nikdy nezapomeneme i pres tu sklerozu, ktera vetsinu z nas drive narozenych
obcas (to je eufemismus :-)) trapi:

Vim, ze akce na Rusovciach nebyla moje prvni Majovka. Jela jsem tam presto,
ze jsem byla poradne nachlazena. Prostory byly nadherne stredisko pro
slovensky lidovy tanec a ja lezela ve spacaku na balkone nad parketou a
pozorovala, jak ostatni tancuji. Byla jsem i prochazet v zameckem parku.

Temata, co si nejvic pamatuji ze vsech: svatba (ozdoba, ktera slouzila jako
badge, mi potom doprovodila na jednom bilem klobouku nejakou dobu), morska
(hezke mlade slecny tancily na okraji bazenu a my ve vode jsme zjistily, ze
to opisovat nejde), hippies (stale mam pred ocima skvelou roundovou
choreografie a jak manzelum Cermakovi to sluselo). Na Hippies mi i varila
veganske jidlo tak dobre, ze mi ho malem snedli "vsezravci" :-)

Dokonalost do detailu vypravim i svym netancicim kamaradum, jak
nepojmenovana dobra duse roznasela toaletak a na mou poznamku, ze papir tam
uz je, odpovedela, ze kontroluje, aby byl uplne vsude, nebo "Prva pomoc pre
damy" - to je neco, co jen tak na jinych akcich nemysleji :-) i papir,
abychom tam napsaly sve myslenky pri cinnost, co k teto mistnost patri :-)

I grilovani v prirode jeste zive vidim pred ocima.

Nechci psat takovy roman jako Petr :-) Tesim se na vzpominky dalsich
pamatniku. Jessica