[Square] Tancovani v lete?

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Květen 5 08:43:56 CEST 2011

Ahoj, od jedne byvale tanecnice jsem dostal dotaz, jak velky by byl zajem o
letni tancovani v Praze. Ma k dispozici prostory, ktere by bylo mozne si
zapujcit treba na cely tyden s tim, ze je tam i moznost prespani a jidla. Je
to v centru Prahy, mestskou hromadnou dopravou vyborne dostupne - primo u
stanice metra. Pro mimoprazske by to mohlo byt zajimave take tim, ze by
krome tancovani meli dost casu i na turisticke toulky Prahou. Pro prazske,
nemajici dovolenou ci prazdniny, by byla moznost tancovani ve vecernich
hodinach.

Zatim je to ve stadiu napadu s tim, ze pokud bude zajem, je mozne to
uskutecnit. Termin a program by se prizpusobil tomu, s jakym ohlasem se
tento napad setka. Predstava je, ze by se jednalo o jakousi letni prazskou
tancirnu.

Pokud vas tato nabidka zaujala, dejte mi vedet, chtel bych autorku tohoto
napadu informovat, zda je o to zajem.

Miloslav Maly