[Square] Square Digest, Vol 79, Issue 5

Jitka Novakova jinovatkaj na atlas.cz
Neděle Květen 8 22:38:10 CEST 2011

Ten napad mne moc potesil. Jeste bude zalezet na datu.

Zdravi

 Jitka Nováková
Praha 6

 > Od: square-request na square.cz
 > Komu: square na square.cz
 > Datum: 06.05.2011 12:00
 > Předmět: Square Digest, Vol 79, Issue 5

 Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

 Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
 nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
 adresu
 square-request na square.cz

 Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

 Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
 rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

 Dnešní menu:

   1. Re: Tancovani v lete? (nezdarka na volny.cz)
   2. Re: Tancovani v lete? (jenda na kalenda.cz)
   3. Re: Tancovani v lete? (=?UTF-8?B?R2FicmllbGEgSmF2xa9ya292w6E=?=)
   4. Procvicovani A2 na ZOOM B. Brno (Andrea Cambalová)
   5. Re: Tancovani v lete? (bendova na apnet.cz)
   6. Re: Tancovani v lete? (JirinaBohata na seznam.cz)

 Message: 1
 Date: Thu, 05 May 2011 15:14:19 +0200 (CEST)
 From: nezdarka na volny.cz
 To: Konference o Square Dance
 Subject: Re: [Square] Tancovani v lete?

 Ahoj. Neco jako nástupce Karlova?
 Urcite se mi tenhle napad zamlouva. I kdyz v centru Prahy to nebude
 ono, ale zase je jednoduzsi doprava.

 Lenka Nezdarova