[Square] Tancovani v lete?

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Úterý Květen 10 21:10:55 CEST 2011

Ahoj, odpoved je jednoducha - pokud mi to vyjde v praci. Zajem je do C1
vcetne, ale klidne i dorovnam ctverylku na Basicu - snad mne znas.
Bohous

----- Original Message -----
From: "Miloslav Malý" <mm na chello.cz>
To: "'Konference o Square Dance'" <square na square.cz>
Sent: Tuesday, May 10, 2011 8:14 AM
Subject: Re: [Square] Tancovani v lete?

Ahoj, vypada to, ze myslenka letniho tancovani v Praze zaujala relativne
dost lidi.

V soucasne dobe znam jiz termin - bylo by to v rozmezi od 25.7. do
31.7.2011. V pripade zajmu by to mohlo byt po cele zminene obdobi, neznamena
to ale, ze to musi byt po cely tyden. Pokud by o to byl zajem jen jako o
prodlouzeny vikend (napr. ctvrtek, patek, sobota, nedele), take by to slo.

Cena by byla srovnatelna priblizne s SD akcema - 150 korun na den a noc,
pouze vecerni tancovani bez prespani 50 korun, v pripade celodenniho
programu bez prespani 100 kc.

Program je zatim velkou neznamou - ten by se odvijel od zajmu tanecniku.
Teoreticky lze pokryt vse od Basicu az po C2. Zalezi jen na zajmu. Stejne
tak je zatim velkou neznamou, zda bude z vasi strany zajem o tancovani po
cely den, nebo zda date prednost tancovani jen vecer a pres den si budete
chtit delat vlastni program.

K dispozici jsou dve tanecni mistnosti (spise mensi) ve kterych je i za
letnich horkych dnu prijemny chladek (ne zima).

Caleri: Dokud neni znam zajem z vasi strany, tezko lze neco dohadovat. V
podstate se da rici, ze by mel byt prostor pro kazdeho zajemce z rad
calleru. Takze ciste teoreticky priklad - pokud by si treba Jirka Scobak
chtel v tomto terminu udelat s partou Videnaku vylet do Prahy a chtel by pro
ne i nejake tancovani, mel by moznost se postavit i za mikrofon (berte to
jen jako moznou situaci, misto Jirky a Videnaku si klidne dosadte kohokoliv
jineho).