[Square] [Akce] Dancing of the Rose

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Čtvrtek Květen 12 12:46:49 CEST 2011

Karle, Karle...
A GPS souradnice? Mame nejaky letopocet...
:-)))
  ----- Original Message -----
  From: karcci na centrum.cz
  To: akce na square.cz
  Sent: Thursday, May 12, 2011 9:21 AM
  Subject: Re: [Akce] [Square] Dancing of the Rose

  Ahoj, na přání posílám doplňující informace k Dancing of the Rose :

  taneční místo - Holubov - 5 km od Českého Krumlova
  datum konání - 10.-11.června 2011, 12.června Open Air v Českém Krumlově
  taneční level - Plus doplněný o program A2
  cena badge - 350,-Kč
  stravování zajištěno
  registrace - http://bronc.pry.cz

  Přeji všem krásný a pohodový den. Karel
  > Od: schimmovah na seznam.cz
  > Komu: square na square.cz
  > Datum: 11.05.2011 17:30
  > Předmět: Re: [Square] [Akce] Dancing of the Rose

  Nabídka je moc hezká, ale chybí mi informace, kdy mám na tu skvělou akci do Českého Krumlova přijet. Hanka