[Square] Pozdrav od Juraska (kdo ho nezna, mazte)

Pátek Květen 20 08:54:12 CEST 2011

Ano, v utery. Bylo to vzajemne. Behem Rainbow se objevi, aby mi vratila muj
zupan a pak budeme teoreticky kamaradky, ale vzhledem k tomu, ze zijeme
kazda v naprosto jinem svete, se asi moc neuvidime/neuslysime. Jessica