[Square] Omluva

Pátek Květen 20 11:21:59 CEST 2011

Ahoj, kdyz jsem uz po druhe poslala osobni mail pres konference, tak je cas
se omlouvat za spam. Asi budu muset opravdu prestat pouzivat "reply" a
radeji po kazde vymazat adresata a napsat tu adresu rucne. Pro ulehceni,
tady jeden vtip: Kamaradi nachystali panovi prekvapeni k narozeninam, o
kterem on netusil. Protoze mel narozeniny a chtel slavit, sel na sve
oblibene jidlo, z ktereho bohuzel vzdy mel vetry. Prisel domu a byla tam
tma. Rekl jsi, ze ma stesti a vypustil ty vetry jakmile byl uvnitr. Na
jednou se rozsvitilo a kamaradi (v hojnem poctu) kriceli, "Prekvapeni!"
Poruceni: To co clovek uslysi proto, ze ten dotycny si domnival, ze ma
soukromi, jakoby neslysel...a dekuji Vam, co jste mi na me chyby upozornili,
nebot co to pisu ja do konference k me neprijde...Jessica