[Square] Pozvani na 17.silvestrovske tancovani na Choline

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Středa Listopad 23 22:23:47 CET 2011

Ahoj mediální hvězdo.
Sonička náhodou nahrála Vyprávěj a volá na mě! Hele Rogálo je v tanečních!
Já nejdřív nevěděl která bije, ale pak jsem tě i s Alenkou poznal! Šlo vám to.
To jo. Na Silvestra budeme asi s naší partou z Klatov.Takže to asi nic, ale
o tom, že jsem tě viděl v televizi jsem ti napsat musel. To chápeš ne?
Franta