[Square] Hanácky special

Milos Sterba mister_2002 na volny.cz
Pondělí Říjen 17 14:46:47 CEST 2011

Bóďa mne opět předběhla, chtěl jsem Tarantele též poděkovat, takže nyní se s
radostí připojuji k pochvale. Byli jsme na této akci již asi popáté a vždy
jsme byli velmi spokojeni. Již se těšíme na příští ročník (proč je to až za
rok!).

Miloš + Jarka Štěrbovi

Cloverleaf Opava

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf
Of square-request na square.cz
Sent: Monday, October 17, 2011 12:00 PM
To: square na square.cz
Subject: Square Digest, Vol 84, Issue 10

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
	square na square.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
	square-request na square.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
	square-owner na square.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

Dnešní menu:

   1. Hanácký Special (Božena Smíšková)

Message: 1