[Square] [Akce] Aktualizace adresáře

malcova.hance na seznam.cz malcova.hance na seznam.cz
Pondělí Září 26 17:27:18 CEST 2011

Pokud lze dopsat klub, který nemá SD jako svou hlavní náplň, tak tady jeden čerstvý od pátku 23.9.2011:
Crazy Line Opava, Line Dance Club, taneční den středa 17 - 19 hodin, základní škola Mírová Opava, učí Hanče Malcová, kontakt: Petra Podešvová, Pod lesem 106, Branka u Opavy, tel. 776 755 088.
Tanci zdar, Hanče M.