[Square] [Akce] Aktualizace adresáře

karcci na centrum.cz karcci na centrum.cz
Úterý Září 27 15:56:59 CEST 2011

Ahoj,

Carmentis - změna :
Taneční den - čtvrtek
Taneční čas - 19:00 - 21:00 hod - jinak všechno zůstává stejné. Karel ______________________________________________________________
> Od: "Scobak"
> Komu: , "David Dvořák" ,
> Datum: 27.09.2011 13:53
> Předmět: Re: [Square] [Akce] Aktualizace adresáře

Zapis Karoliny je "pekne vousaty". Aktualizace:

Karolína SDC Bratislava
Taneční den: Středa
Caller: Jirka Ščobák, Paľo Novotný
Cuer: Gabriela Valtýni (Kučerová), Ján Valtýni
Taneční místo: Karolína SDC - Tanečná sála, VŠ internát Ľ. Štúra, Átriáky blok E - dvere oproti vrátnici a dolu schodmi, Mlynská dolina, Bratislava, SK
Taneční čas: 18:00 - 22:00
Iveta Beňová
+421-903383971 (mobil)
iveta na karolina.sk
Od 20:00 do 22:00 tancujeme ve dvou halách (Plus/A1, RD IV / přípravka round, square). Každou poslední středu v měsíci je v jedné hale spojený klubový večer.
Levely B, MS, +, A1, RD

Jirka