[Square] Poděkování

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Neděle Duben 1 22:13:34 CEST 2012

Zdravim,

myslim, ze muzu i za radu ostatnich podekovat za dobrou organizaci,
skvely bufet, vesele callery (ocenuju, ze Vlada prijel aspon na skok),
dobre zazemi (vcetne tekuteho mydla) a vubec - bylo to krasne :-).

Lenka