[Square] A1

Miloslav Malý mm na chello.cz
Pondělí Duben 16 16:39:48 CEST 2012

V postate jsi popsala to, co ja (mozna nepresne) oznacuji za procvicovani.

Miloslav Maly

From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf
Of Jessica Jayne Maertin
Sent: Monday, April 16, 2012 2:53 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] A1

MM pise o procviceni, Hanka o vyuce, ale ja mam treti napad. V posledni dobe
jsem si uvedomila, ze mi chybi neco mezi tim, nazvala bych to "dilna", cili,
pro ty, co uz probrali zakladni figury ze zakladnich pozice, ale potrebuji
vyuku v tom smyslu, ze by se vyucovalo figury vic do hloubky, z ruznych
poloh a pozic, rozfazovany, neobvykle kombinace. Treba seminar, kde by se
stridalo figury ze stejne "rodiny" nebo figury, ktere se pletou proto, ze
jsou si podobne budto nazvem nebo pohybem. Neco takoveho bych uvitala ja. Na
priklad "face in"a "quarter in" :-)

Na tak zvanem procvicovani jsem setkala s nazorem, ze to uz neni vyuka a tak
na jednou, po jedne nalejvarne, kde jsme na rychlo probrali vsechny figury,
se ode mne ceka, ze budu umet tancovat bez chyb...Jessica