[Square] Brace Thru

Miloslav Malý mm na chello.cz
Neděle Duben 22 09:05:27 CEST 2012

No, 20 let to duvodem nebylo a ted jo :-). Jiste tanecnikum z nizsich
programu velice pomuze seznameni se s Brace Yourself :-). Nicmene, tohle
nicemu neskodi. Spis je otazka, jestli to bude zmena trvala, nebo, jak se
jiz vickrat stalo, zmena docasna. Nebude tezke s tim nase tanecniky seznamit
- mnozi jsou na konferenci, ja delam jednu vikendovku na A1 pristi tyden a
jeste na zacatku cervna, Michal Janak bude jeste jednu delat do prazdnin,
myslim ze snad bude i neco delat Vlada Andris. Jen by me nepotesilo, kdyby
se to po par mesicich vratilo k puvodnimu nazvu. Preci jenom pri podobnych
zmenach mnozi calleri docela prskajia tak podobnou reakci docela ocekavam.

Miloslav Maly